Toimitusehdot

HaaCon Oy 3154595-1 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@yyterinkoirametsa.fi
Postiosoite: Sipintie, 28840 Pori

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Varauksen tekeminen
Asiakas vastaa siitä, että hän tutustuu varauskohteen kuvaukseen ja ohjeistuksiin sekä varaukseen liittyviin ehtoihin. Asiakkaan tekemä varaus on sitova siitä hetkestä, kun maksuvahvistus on lähetetty asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Asiakas maksaa varauksen valitsemansa maksutavan mukaisesti noudattaen maksutavan mukaisia ehtoja.
Varausjärjestelmä lähettää maksuvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
Palveluntarjoaja ei vastaa epäonnistuneesta varauksesta vaan asiakkaan tulee viipymättä olla yhteydessä palveluntarjoajaan tilanteen korjaamiseksi.
Palveluntarjoaja ei anna takuuta siitä, että asiakkaan toivoma ajankohta on tässä tilanteessa yhä vapaa.
Mikäli ko. ajankohta ei ole vapaa, rahat palautetaan tai tilalle tarjotaan mahdollisuuksien mukaan toista ajankohtaa.

Peruutukset ja muutokset
Asiakas voi perua varauksen veloituksetta 48 tuntia ennen varattua ajankohtaa. Jos varauksen alkamisajankohtaan on alle 48 tuntia, veloitetaan varauksen perumisesta 5 euron maksu.

Varaus voidaan asiakkaan pyynnöstä siirtää seuraavin ehdoin:
Siirto voidaan tehdä vain kerran.
Siirron tulee tapahtua viimeistään 1 vrk ennen alkuperäisen varauksen alkua.
Mikäli siirretty varaus perutaan, peritään aina koko varauksen hinta riippumatta peruutusajankohdasta.

Palveluntarjoajan oikeus peruuttaa varaus
Ylivoimaisen esteen sattuessa (force majeure) voi Palveluntarjoaja perua varauksen. Perumisesta ilmoitetaan viivytyksettä kohteen varanneelle asiakkaalle. Asiakkaalla on tällöin oikeus saada maksamansa varaus kokonaisuudessaan takaisin.

Force majeure -esteen takia perutusta varauksesta asiakkaalle mahdollisesti syntyneitä muita kuluja ei korvata.

Yyterin koirametsän käyttö
Asiakkaalla on varauksen aikana käyttöoikeus Yyterin koirametsään, sen varustukseen sekä erikseen määriteltyihin palveluihin. Polttopuiden ja nuotion käyttö sisältyy vain 1,5 h ja sitä pidempiin varauksiin.

Jos varaaja huomaa kohteessa puutteita tai muuta huomautettavaa, on hänen viipymättä ilmoitettava siitä Palveluntarjoajalle.
Asiakas huolehtii metsän siisteydestä oman vierailunsa osalta sekä koiran jätösten siivoamisesta alueella sijaitseviin roskiksiin tai kompostoreihin.
Asiakas on vastuussa kohteen siisteydestä varauksen päättyessä.
Mikäli asiakas on jättänyt omat jälkensä siivoamatta, laskuttaa kauppias kohteen siivouksesta aiheutuneet kulut täysimääräisesti. Siivoustyö 30 eur/h.
Yyterin koirametsä on asiakkaan käytössä varatun ajan mukaisesti.
Asiakas vastaa täysimääräisesti koirista, jotka tuo mukanaan Yyterin koirametsään ja sen parkkialueelle.

Välineistöä koskevat erityisehdot
Asiakkaan tulee tutustua välineistön turva- ja käyttöohjeisiin. Välineistöä tulee käyttää huolellisesti vain sille tarkoitettuun tavanomaiseen käyttöön. Asiakas käyttää kaikkea välineistöä ja varusteita omalla vastuullaan. Välineistöä ei saa viedä pois Yyterin koirametsän alueelta.

Asiakas on velvollinen korvaamaan välineistölle varauksensa aikana huolimattomasta tai virheellisestä käsittelystä aiheutuneet vahingot ja kustannukset. Asiakas on velvollinen korvaamaan varauksen aikana tuhoutuneen tai kadonneen välineistön sen uushankinta-arvoon. Asiakas vastaa kuljetus-, turvallisuus- ja muiden määräysten noudattamisesta. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan kaikista välineissä ilmenevistä vioista Palveluntarjoajalle välittömästi.

Palveluntarjoaja vastaa välineistön normaalista kulumisesta aiheutuvista korjaustoimenpiteistä. Palveluntarjoaja ei vastaa välineistön käytöstä tai rikkoutumisesta asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista välillisistä tai välittömistä kustannuksista tai vahingoista.

Vahinkojen korvaukset
Asiakas viettää aikaa Yyterin koirametsässä omalla vastuullaan, eikä Palveluntarjoaja korvaa tapaturmista tai vahingoista mahdollisesti aiheutuvaa haittaa tai kuluja asiakkaalle tai muille kohteessa vieraileville henkilöille tai koirille.

Palveluntarjoaja ei korvaa luonnonolosuhteista, kuten hyönteisistä, eläimistä, kelirikosta tai odottamattomista säänvaihteluista asiakkaalle tai muille kohteessa vieraileville henkilöille tai koirille mahdollisesti aiheutuvaa haittaa tai kuluja.
Asiakas on velvollinen korvaamaan Palveluntarjoajalle vahingon, jonka hän on aiheuttanut Yyterin koirametsälle. Asiakas on vastuussa myös muista kohteessa vierailevista henkilöistä ja koirista sekä heidän aiheuttamastaan vahingosta varauksensa aikana.

Sopimuksen voimassaolo ja päättyminen
Tämä sopimus on voimassa toistaiseksi ja voit irtisanoa sopimuksen milloin tahansa poistamalla käyttäjätilisi Yyterin koirametsän varausjärjestelmästä. Palveluntarjoajalla on oikeus purkaa tämä sopimus välittömästi, jos olet olennaisesti rikkonut Yyterin koirametsän tai sen varausjärjestelmän käyttämiseen liittyviä ehtoja, sääntöjä tai ohjeita.

Immateriaalioikeudet
Palveluntarjoaja pidättää itsellään kaikki immateriaalioikeudet kehittämäänsä Yyterin koirametsän varausjärjestelmään, siihen liittyvään tekniikkaan, sopimuksiin ja dokumentteihin, joihin sinulla on pääsy tämän sopimuksen perusteella. Asiakas hyväksyy ja ymmärtää, ettei hänellä ole oikeutta myydä edelleen tai kaupallisesti muuten hyödyntää Yyterin koirametsän varausjärjestelmää ja siihen kuuluvia sisältöjä. Yyterin koirametsän varausjärjestelmän taustalla olevaan ohjelmistoon (lähdekoodi) ei myönnetä käyttäjälle minkäänlaista käyttöoikeutta.

Vahingonkorvausvastuu ja vastuunrajoitus varausjärjestelmän käyttöön liittyen
Palveluntarjoaja ei ole vastuussa Yyterin koirametsän varausjärjestelmän käyttöön liittyvistä tiedonsiirron ongelmista, käytön estymisestä, puutteellisuudesta tai sovelluksen virheellisestä toiminnasta. Palveluntarjoaja ei myöskään vastaa vahingosta, joka aiheutuu viranomaisen toimenpiteestä, maksuliikenteen keskeytymisestä, lakosta, työsulusta, boikotista, kauppasaarrosta tai muusta yhtä merkittävästä ja epätavallisesta Palveluntarjoajasta riippumattomasta syystä.

Palveluntarjoajan tehtävä tässä palveluketjussa on ainoastaan varausten ja niihin liittyvän maksupalvelun välittäminen.

Reklamaatiot
Mahdolliset reklamaatiot on aina tehtävä mahdollisimman nopeasti reklamoitavan aiheen ilmaannuttua. Mikäli asiaan ei saada tyydyttävää ratkaisua tai siihen liittyy korvausvaatimus, tulee reklamaatio tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@yyterinkoirametsa.fi. Reklamaatio tulee tehdä kohtuullisessa ajassa siitä, kun olet havainnut virheen esimerkiksi varauksen tekemisessä tai maksutoimeksiannon välittämisessä, kuitenkin viimeistään kahden (2) kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.

Sovellettava laki ja riitatilanteet
Sinun ja Palveluntarjoajan väliset erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan sovinnollisesti osapuolten välisillä neuvotteluilla. Mikäli sovintoon ei päästä, ratkaistaan erimielisyydet Satakunnan käräjäoikeudessa tai vaihtoehtoisesti vakituisen asuinpaikkasi käräjäoikeudessa Suomessa.

Shopping Cart